26. ledna 2018
Virózy útočí ze všech stran. Víme, jak s nachlazením zatočíte.

1. Masírujte si dlaň

Uprostřed oblouku mezi palcem a ukazováčkem leží akupresurní bod. Když ho budete rytmicky stlačovat, zaženete bolesti hlavy nebo žaludeční nevolnost. Navíc si vzpružíte imunitu. Pozor! Jste-li těhotná, tenhle trik si odpusťte. Mohla byste si přivodit předčasné děložní stahy!

2. Rozpumpujte si krev

Jestli na sobě vlivem zimy pozorujete známky mizerné cirkulace krve (oteklé nebo brnící nohy, promodralé prsty), vyzkoušejte kontrastní hydroterapii. V podstatě jde jenom o to, že se střídavě sprchujete studenou a teplou vodou. V horku se cévy roztáhnou a naplní se krví. Chlad je naopak smrští, takže krev dostříkne do těch nejvzdálenějších koutů těla. Teplotu vody měňte po třiceti sekundách. Imunitní systém zapřede blahem.

3. Osvoboďte energii

Zajděte si na akupunkturu. Odborník vám do takzvaných energetických drah zavede tenoučké akupunkturní jehly. Tím se odblokuje energie, která pak může volně proudit tělem. Obranyschopnost vám okamžitě naskočí jako motor silného sporťáku.

4. Dejte si houby

Obsahují vitaminy B  a B  a zabírají jako přírodní antibiotika. Podle některých studií posilují imunitní systém tím, že podporují tvorbu bílých krvinek. Tip: Osmažte hrst jemně nakrájených hub na lžíci másla. Přidejte mouku, 600 ml mléka a kuřecí vývar. Ochuťte  citronovou šťávou, solí a pepřem. Deset minut vařte. A máte výbornou  polévku.