7. listopadu 2017
Máme pro vás nejrychlejší cestu k pevným polokoulím.
1 / 2

Přinášíme vám sadu zpevňovačů, které navždy vyřeší váš hýžďový problém. Vrhněte se na ně třikrát do týdne a každý zopakujte dvacetkrát. Jako bonus získáte i královská stehna!

Jak na trénink:

Lyžařský trik
A. Ve stoji spatném lehce pokrčte kolena a ruce zapřete v bok.

B. Proveďte výpad pravou nohou doprava a váhu nasměrujte na vnitřní stranu stehna. Pomalu se vracejte do výchozí pozice a přenášejte tak váhu zas na levou nohu. Zopakujte totéž s druhou stranou.

Tip: Chcete-li svaly posílit víc, vezměte si do ruky kilové činky.

Božský poklek
A. S rukama v bok a vykročte pravou nohou dopředu. Obě nohy nechte pokrčené a levou patu nad podložkou.

B. Pomalu přecházejte do pokleku, avšak levé koleno zastavte nad zemí. Zatněte půlky a pomalu se zvedejte na pravé podpěře.

Tip: V pozici b přeneste na dvacet vteřin váhu na levou nohu. Hýždě jsou přitom zatnuté.

Skočný podřep
A. Široce rozkročte nohy, pokrčte kolena a ruce dejte v bok.

B. Podsaďte pánev a zatněte hýžďové a stehenní svaly. Zapřete se do chodidel a vyskočte nahoru. Přistaňte do pozice a, přehnaně však neohýbejte kolena.

Tip: Skákejte rychle bez přestávky půl minuty. Zvýšíte si tím srdeční tep a vyburcujete spalování.

1 / 2