19. prosince 2017
Chcete si zařídit ploché břicho, aniž vám v hlavě blikne slovo „dieta“? Víme, jak na to.

1. Zvyšte objem

Vybírejte si nadýchaná jídla, která zaberou na talíři spoustu místa, ale jsou málo výživná. Skvělý tip: fazolové lusky. Když si uvaříte šálek fazolových lusků, spolykáte 19 kalorií. Stejné množství vanilkové zmrzliny přitom dodá tělu 270 kalorií.

2. Flámujte sytá

Pohoštění na domácích oslavách i firemních rautech bývá nahuštěné tukem. Až se budete příště chystat na večírek, před odchodem si dejte svačinu. Tajný tip flamendrů: hustá zeleninová polévka, která vás nadlouho zasytí.

3. Pijte krvavou Mary

Až v baru přijde řada na koktejly, objednejte si Bloody Mary. Rajčatová šťáva totiž obsahuje mnohem méně kalorií než ovocné džusy a obsahuje hodně silný antioxidant lycopen, který vás chrání proti škodlivým volným radikálům.

Embed from Getty Images

4. Jezte předkrm

Ale výhradně zeleninový! „Když si před obědem nebo večeří dáte malý zeleninový salát, zasytíte se a hlavního jídla už sníte daleko méně,“ vysvětluje dietolog.

5. Počkejte s dezertem

Pokud dostanete po večeři šílenou chuť na zmrzlinový pohár nebo medovník, ať vás ani nenapadne volat číšníka. Počkejte dvacet minut – do té doby pocit sytosti doputuje ze žaludku do mozku. Touha po dezertu se možná vytratí, a pokud ne, objednejte si pudink nebo ovocný sorbet.