4. října 2017
Příliš velké plány vám nikdy dlouho nevydrží – po pár týdnech snažení jste unavení, otrávení a bez motivace. Jděte na dietu vychytrale a uspějete!
1 / 5

Že diety neumí zázraky, jste si možná už vyzkoušeli. Přesto neházejte flintu do žita! Pokud byste chtěli svoji konfekci zmenšit o nějaké to číslo, do svého standardního jídelníčku jednoduše zařaďte 10 vybraných potravin. A nejde jen o spalování kalorií! Těchto pár favoritů se postará i o to, aby neubývala svalová hmota, a krásně vám vytvarují tělo. A možná budete překvapeni – nečeká vás menu složené jen ze syrové zeleniny. Pro vaše hubnutí jsou důležité například mléčné výrobky, oříšky nebo vajíčka. A naše tipy vám to ještě víc usnadní.

1. Mandle

Čím útočí: bílkoviny, mononenasycené tuky, vitamin E, vláknina, hořčík, kyselina listová, fosfor.
V čem jsou prospěšné: Dlouhodobě zasytí a zmírní pocit hladu. 25 mandlí zasytí na několik hodin, zvlášť když se zapijí sklenicí vody. Pomáhají také vytvářet svalovou hmotu.
Na co dát pozor: Vynechte ty solené a pražené (obsahují sodík, který způsobuje zvýšení krevního tlaku, sůl navíc podporuje celulitidu).

2. Mléčné výrobky

Čím útočí: vápník, vitamin A a B, fosfor, draslík, riboflavin
V čem jsou prospěšné: Je prokázáno, že lidem, kteří při hubnutí denně vypijí tři 2dl sklenice polotučného mléka, díky obsahu vápníku ubude na váze téměř 2x více kilogramů než lidem, kteří mléko nepijí. Navíc si zpevníte kosti.
Na co dát pozor: Vyhýbejte se plnotučnému mléku.
Tip: Na první místo z mléčných výrobků dejte mléčné tekutiny – zaplní žaludek a dají vašemu mozku signál, že jste sytí.

1 / 5