18. září 2017
Krásných a štíhlých nožek si každý všimne na první pohled. Mějte je k nakousnutí i do podzimních sukýnek. Máme pro vás tři tipy, jak toho docílit. Vyberte si podle svých možností!

Na kotníky

Možná si myslíte, že jsou to cviky zbytečné, ale nenechte se zmýlit. Štíhlé kotníky jsou pro krásný vzhled nohou důležité. Cviky můžete dělat vsedě a v podstatě kdekoliv a při jakékoliv příležitosti. Jedná se o pomalé kroužení kotníkem v protisměru hodinových ručiček. Tento pohyb opakujte několikrát za sebou a potom ho nahraďte přitahováním a odtahováním chodidla směrem k noze.

Na stehna

Vnitřní strany stehen můžete snadno posilovat například při sledování televize nebo při čtení knihy. Stačí, když si sednete na zem, záda rovná – pokud se nemůžete opřít o stěnu, zapřete se rukama za zády. Velký gymnastický míč, případně nohy židle vsuňte mezi nohy. Ty nechte přibližně patnáct centimetrů nad zemí. Zatlačte jimi směrem k sobě, jako byste chtěli předmět stisknout. Vydržte zhruba 15 vteřin a povolte. Pokud máte velký gymnastický míč, můžete nohy tlačit k sobě a povolovat i v tempu.

Na lýtka

Postavte se, narovnejte záda a dejte si špičky nohou k sobě. Pomalu se postavte na špičky, vydržte chvíli a vraťte se zpátky na celé chodidlo. Celé to opakujte 10x po třech sériích. Na procvičení druhé poloviny lýtek se znovu postavte rovně, ale dejte špičky od sebe. Opět tři série po deseti opakováních.