24. října 2017
Že se vám pořád nedaří hnout ručkou váhy směrem dolů? Možná za to můžou nesprávné myšlenky!
1 / 2

Znáte ten záludný hlásek, který kradmo našeptá­vá, že byste měla ochutnat ještě ten druhý zmrzlinový pohár? Změňte myšlení, které kazí vaši linii!

Myšlenka č. 1: „Dám si jen jednu oplatku.“

Velmi zrádná myšlenka. ‚Jedna oplatka‘ se totiž může snadno změnit v tisíc a víc kalorií. Uzavřený balíček sušenek vás nebude lákat tolik jako načatý. Pokud si uzobnete jednu, bude vás hlodat pokušení vzít si ‚ještě jednu‘. Až v balení zůstanou poslední dva kousky, řeknete si, že to už nemá cenu schovávat na příště, a na vaše konto se rázem připíše mnoho­násobně víc kalorií.

Myšlenka č. 2: „Když už jsem si dala smažák, mohu si dát i hranolky.“

Říkáte si, že když se jednou prohřešíte, už žádná další sna­ha nemá cenu? Špatná volba! Jeden hamburger, který se vloudí do dietního jídelníč­ku, není pro vaše spalování až takový zásah. Když to završíte porcí hranolek, je to veliký kalorický rozdíl. Na tako­vé hříš­né myšlenky nejlépe platí uvědomit si systém zdravého stravování a položit si otázku: Chci opravdu dosáhnout své vysněné postavy?

Myšlenka č. 3: „Po vyčerpávajícím cvičení se odměním dvojitou porcí.“

Množství kalorií, které se v prů­běhu dne i při cvičení spálí, je často velmi nadhodnocováno. Aby žena vážící 63 kg spálila například dvojitý cheesburger, musela by běžet rychlostí 8 km/h více než 60 minut. Myslete také na to, že i po cvičení probíhá spalování, proto bychom alespoň hodinu poté neměli nic jíst. Chcete-li udělat blaho svým smyslům, dejte si raději dlouhou relaxační lázeň.

1 / 2