6. prosince 2016
Znamení zvěrokruhu má vliv i na to, jaká fyzická aktivita je pro vás vhodná. Přizpůsobte svému znamení svůj cvičební plán a cvičení bude skutečně účinné!
1 / 12

Býk (20. 4. – 21. 5.) – BOOTCAMP

Býci obvykle zůstávají do poslední chvíle v klidu a nepodléhají nervozitě. Jejich trpělivost je neuvěřitelná, což se projevuje i na stylu cvičení a ctižádosti. Nejšťastnější ovšem jsou, pokud si mohou zacvičit v přírodě a vnímat proudící čerstvý vzduch i energii.

Vaše aktivní já zaplesá při návštěvě tzv. bootcampu. „Bootcamp je kondiční tréninkový program, který obvykle probíhá venku na čerstvém vzduchu a pomůže vám získat komplexní fyzičku. Aby také ne, vždyť je odvozen od drsných fyzických testů, kterými museli projít všichni ti, kdo se chtěli stát americkými mariňáky,“ vysvětluje původ tohoto cvičení Markéta Brožová, hlavní trenérka Contours, fitness pro ženy ve 30 minutách.

Drsné sklapovačky, kliky a planky v neustálém spojení se zemí a přírodou, to je pro vytrvalého a trpělivého býka to pravé. A nebojte se, venku můžete cvičit za každého počasí, s přírodou vás to spojí ještě o něco víc. Víte, co býky činí ideální adepty na podobně drsné cvičení? Jejich cílevědomost a životní postoj v duchu hesla „nikdy to nevzdám“!

1 / 12