1. září 2015
Jestliže věříte, že charakteristiky lidí se od sebe podle znamení zvěrokruhu liší, určitě souhlasíte s tím, že rozdílné by měly být i jejich přístupy k dietám nebo sportu. Přečtěte si, co hvězdy radí právě vám, a vylaďte si hubnoucí plán na míru.
1 / 6

Vodnář (21. 1. – 19. 2.)

Jak zhubnout a co jíst: Jakmile se ocitnete ve stresu, jdou všechna předse­vzetí dodržovat správnou životosprávu k šípku. Je dobré to o sobě vědět a cíleně se hlídat. Nejezte nárazově a bezmyšlenkovitě. Je pro vás velmi důležité stanovit si pevnou dobu na jídlo a tu dodržovat, i kdyby vám za krkem strašil audit nebo uzávěrka. Vaší vášní jsou zmrzliny – vynechte smetanové s čokoládou a dejte si raději ovocné dřeně. Nebo vyrobte vlastní z nízkotučného jogurtu a ovoce.

Sport pro vás: Jste vzdušné znamení, budete ochotně experimentovat a vůbec vám nedělá problém být stále v pohybu, klidně za doprovodu hlasité rytmické hudby. Zároveň Vodnáři nadšeně uzavírají přátelství – potřebujete štěbetající šatnu i sál. Zkuste některý z aerobiků!

Štír (24. 10. – 22. 11.)

Jak zhubnout a co jíst: Bez vynechání tučných mléčných výrobků, přemíry vajec a ořechů se nikdy nebudete cítit ve formě. Tuky z nich se vám ukládají na zcela nevhod­ných partiích, zejména ve stehnech a na zadečku. Má to ještě jednu závažnou příčinu – vaši nezkrotnou vášnivou lásku k požitku z mlsání čokolády. Kupte si tabulku s co největším procentem obsaženého kakaa a mlsejte ji po kostičkách. Pozor také na těžká jídla náročná pro metabolismus a příliš mnoho koření.

Sport pro vás: Jste cílevědomý dobrodruh. To vás postrčí například směrem k lyžování v extrémních terénech nebo k boulderingu (lezení na umělé horolezecké stěně). Svou silnou vůli a rozhodnost dobře uplatníte rovněž při jízdě na koni.

1 / 6