12. září 2017
Intimissimi, italská značka prádla, s potěšením oznamuje svoji novou kampaň, na níž spolupracovala se světoznámým fotografem, režisérem a uměleckým ředitelem Mariem Testinem.

Dlouhodobá múza Intimissimi, modelka Irina Shayk, je zpět a společnost jí v kampani dělá profesionální tenistka Ana Ivanovic, autorka kuchařek a podnikatelka Ella Mills a herečka Dakota Johnson.

Tyto čtyři ženy nabízejí mnohem více než sexualitu a touhu, tedy dvě věci běžně spojované s reklamou na spodní prádlo. Prezentují se svojí silou, ambicí a osobní integritou.

Tato kampaň dává nahlédnout do jejich každodenního života a tyto hodnoty dokonale ztělesňují nového ducha značky Intimissimi, která oslavuje ženy v celé jejich vnitřní i vnější kráse #insideandout. Nový hashtag #insideandout je dílem Maria Testina a jeho kreativního týmu MARIOTESTINO+.

Kampaň zachycuje originalitu těchto čtyř inspirativních žen i exkluzivní kolekci podprsenek. Kolekce oslavuje ženskost ve všech jejích tvarech a velikostech s poselstvím, že s tou správnou podprsenkou se každá žena může cítit sebevědomě a krásně ve svém vlastním těle.